Translate This Article

Print Friendly and PDF

2017年7月29日星期六

你估到啦

假如你同人講:「我見到一個靚女。」對方可能會問:「有幾靚女先?」

又,假如你同人講:「我見到一個靚仔。」對方可能會問:「有幾靚仔先?」

之後,你可能會用一個明星做例子:「幾似劉華架!」對方就話:「該煨囉!劉江華哨牙架!」你就答:「似劉德華呀!頂你!」對方又話:「靚女似劉德華?不過我唔會歧視你性傾向的……」你就答:「靚仔呀,唔係靚女……」對方終於肯正經:「咁你俾幾多分先?」你答:「85分啦……」

日常生活可能會出現這些對話,其實RPG都一樣。我們稱之為量化,就是將一些很抽象的東西,例如美醜、IQ之類的,轉換成一個客觀的數字。

所以,所謂RPG系統,只不過係將大家日常生活都會做的事,有系統地做一次。例如:戰士(體格15,智慧10)、魔法師(體格8,智慧17)之類。

咁假如,現在有個挑戰,就係要移走眼前一塊大石頭,遊戲主持人覺得此事的難度是18分。你就會諗:「戰士就差3分(18-15),魔法師就差10分(18-8)。」你估到啦,當然讓戰士去做比較好。

但到底要怎樣做?

延伸閱讀:
角色扮演遊戲

2 則留言:

  1. 有個與我一同工作的人,我覺得跟他非常難溝通,是以爭拗不絕。我覺得此人很 loose,同樣地此人亦覺得我很 loose。

    可能大家都認為對方的值是(表達能力3,理解能力2)。一起工作,真是災難。

    回覆刪除
    回覆
    1. RPG都有「交際」計的,用作協調、說服。不過,精靈族同矮人族文化背景各走一端,交際起上黎係有罰分的(減一、兩分左右吧)。所以,隊伍中最好有人類做中間人。好明顯你兩個(如果進入遊戲世界)唔係人類呢~嘻嘻~

      刪除