Translate This Article

Print Friendly and PDF

2019年7月24日星期三

冇事鬧警察,有事搵警察

上一篇:由洋紫荊到皇冠

淨係由26分39秒睇十秒左右就夠啦(難委我真係睇晒條片)

五毛:「冇事就鬧警察,有事就搵警察。」

這種謬論 /膠論其實2014年就已出現,可惜,不少人仍然未懂反駁這些似是而非的口號,在此我即管解毒一下。

雖然,二百萬示威者,都收了外國勢力錢,仍未有確實証據支持;不過,三萬香港警察,都收了香港庫房錢,卻可在香港財政報告中找到証明。

香港警察,收了香港人錢,基本就只有一個工作目標:「保護香港人的生命及財產。」香港是自由社會(假設你同我一樣,都係自由西),嫌危險,或者不喜歡的,都可以選擇唔撈。

既收得香港人錢,就要做好呢份工,也就係,保護香港人既生命同財產,而唔係同香港人講,驚就唔好出街,或者講自己冇睇表,或者警署落閘唔俾人報案。香港警察呢種所為,根本冇將保護香港人生命財產放在首要位置。

香港警察,糧就識出,事就唔做,當然會被香港市民問候。唔好當香港人盲。醒目那班,早就唔睇接受共產黨統戰的報章及電視台,而選擇在互聯網上,睇冇剪輯的直播。睇過多次遊行衝突,大家都心裡有數,邊一方最齊裝備,邊一方最先傷害人。唔識上網的,落樓下都有連儂牆可讀。氣急敗壞,咪唯有做撕紙狗囉。

宜家即是點?出糧俾你但乜七都唔做,仲要打返老闆轉頭?香港警察,我地唔問侯你問候邊個?作為你地既老闆,我會繼續搵你做野,而你做得唔好,就會繼續鬧七你。三萬幾蚊人工,你班毅進仔以為咁易賺?大學生都係搵緊一萬。唔鍾意當差,唔好撈囉。

試下出街同人講,話你老闆一邊鬧你一邊又叫你做野係錯的,睇下會唔會俾人笑你on9?

香港警察折墮到要同黑社會合作,代自己出頭,仲唔覺得自己樣衰?由冇警員編號、冇委任証開始,香港市民,經已對香港警察失去信心。我唔理一個添馬公園,點樣塞得落十五萬人撐警(可能藍絲瘦過黃絲十五倍掛),但係,白衫人無差別恐怖襲擊元朗站乘客後,身體最誠實,第二天屯門元朗都變死城,所有商鋪都全部落閘唔做生意。呢個,就係民意,就係香港人對警察有幾多信心既表現。

係呀,再咁搞落去,就等於香港警察吹雞,發起全香港罷工罷課罷市。命仔要緊,我緊係趕都唔出街啦!

最後,引用一下路西化效應。唔係因為你生出黎就可以統治我地,而係我將公權力交俾你代勞。但你班友又柒又無撚用,所以我宜家收返你個權。成件事就係咁簡單。



10 則留言:

  1. 我前日返工都隱約聽到公司樓下個管理員咁講。
    多謝你解毒!以後可以用較短又直接嘅說話KO呢啲人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你幫手「反洗腦」。宜家上親網都有大量五毛,用呢類中國邏輯洗版。雖然,我唔會浪費時間,同呢班專登既五毛打泥漿摔角,但係我都會花時間,同自己認識既人,講解返普世價值。以後,呢類文,我會出多少少。

      刪除
  2. BTW, 你有沒有買譚劍的新書?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇心機去書展,亦唔想再去三中商。《免費之城焦慮症》、《偵探冰室》都係香港出品,一定會支持。譚劍同我講過,可以的話買實體書,不過近排星期六、日都好忙,睇下有冇電子版買住先,有時間去開二樓書店,或者誠品先補返本實體書。

      刪除
  3. 謝謝解毒。「冇事就鬧警察,有事就搵警察」係一個廢到無倫嘅論點!無論係咩人,只要腦袋一 tune 入藍絲 mode,即使本來係叻人都會立即化身為弱智人士,屢見不鮮,真令人嘖嘖稱奇喔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,石鏡泉夠醒啦,一開藍Mode就變弱智,煽惑他人犯罪。最超現實的,呢番鼓吹暴力既言論,係於撐警集會發表的,仲要有片有真相。大家不妨食住花生等睇戲。

      刪除
    2. 其實「收回言論」之說也極奇怪!如果你講過"抗爭者全部係白痴",之後收回言論,ok. 但在撐警集會上煽惑他人使用暴力,而他人又真係跟足你建議使用的工具與方法打人,就唔關「收回」事,事實上亦唔能夠收回 (即係當我冇講過),而係絕對告得仲怕且入硬嗰隻囉 (煽動時唔止有片,台下(你話)仲有三十幾萬咁多個人可作證啊)!

      刪除
    3. 買左既股票,都冇得原價收返啦... T_T

      刪除
  4. Good Point!班友講到自己好似做義工咁,見到大肚婆比人打都可以扮睇唔到,仲可以稱為人咩?成班差佬淨係識得喺度圍爐取暖有X用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 721後,香港再無警察,只有黑社會。所有說:「冇事就鬧警察,有事就搵警察。」都是香港人的公敵。

      刪除